امام جمعه بجنورد گفت: هیچ کشوری اجازه دخالت و تصمیم گیری برای موشکی های ایران را ندارد و چنانچه کسی زور گویی کند با تمام قدرت جوابش را می دهیم.
کد خبر: ۵۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 10 February 2018

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه هیچ کشوری اجازه ورود به خطوط قرمز ایران را ندارد، اظهار کرد: ایران کشوری مهمان نواز و اهل مذاکره است اما به هیچ کشوری حق تعیین تکلیف و اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه رئیس جمهور فرانسه برای سفر به ایران سه شرط دیدار با رهبری، مذاکره ایران با عربستان و آمریکا و مذاکره برای مسائل موشکی را مطرح کرده است، افزود: مهمان نوازی ایران دلیل نمی شود هر کشوری برای آمدن به سرزمین ما شرط تعیین کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد بیگانیگان برای مسائل سیاسی آنان تصمیم گیری کنند.

دولت زیر بار این شروط ظالمانه نرود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه تاکید کرد: دولت زیر بار شروط ظالمانه دشمنان نرود.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه بیان کرد: مذاکره در مورد تسلیحات نظامی و موشکی ایران ممنوع و ارتباطی به بیگانگان ندارد.

وی با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور فرانسه مبنی بر مذاکره ایران با عربستان و آمریکا، تصریح کرد: کشوری که نوکر آمریکا و برای خودنمایی یمن را به خون کشیده و به زائران ایرانی هتک حرمت کرده، عددی نیست از این رو آنان باید از ایران عذرخواهی کنند.

امام جمعه بجنورد در بخشی دیگر از سخنان خود از زمزمه تغییر مدیران خراسان شمالی توسط نمایندگان مجلس استان گلایه کرد و گفت: تغییر مدیران به خصوص آنانی که دلسوزانه تلاش می کنند، بازی با سرنوشت استان است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید عملکرد مثبت مدیران مدنظر باشد نه آنچه را که هدف و خواسته های قدرت طالبانه است.

وی با اشاره به تغییر مدیران دلسوز دولت قبل گفت: مگر مدیران دولت سابق کافر و بیگانه بوده اند که در این دولت باید تغییر کنند؟ یا خراسان شمالی آزمایشگاه است که طی سیزده سال باید هشت استاندار تغییر کند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به نمایندگان مجلس، تاکید کرد: ملت برای ساخت آینده کشور به نمایندگان رای داده اند، بنابراین خوب کار کنند چرا که مردم آگاه و فهیم از تمامی اخبار پشت صحنه با خبر می شوند.

مردم ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به آتش زنندگان پرچم ایران می دهد

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: ملت ایران در این روز تاریخی پاسخ کوبنده به آتش زنندگان پرچم جمهوری اسلامی خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار